Csoportok





Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!


Fontosabb hírek
Megnyitottunk: 2017.11.16
Jelenleg nincsen korlátozás az oldalon
Időpont: 2017 nyara


Statisztika
Fajok
Félvérek
6
11
Halandók
0
0
Istenek
4
4
Mitikus lények
1
4
Artemisz vadászai
0
0
Összesen
11
19



Társalgó



Itt tartózkodnak

Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 5 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Craig Robertson, Heather Blackmage, Szász Dalma, Victoire Delacroix, Zeusz






A legtöbb felhasználó (28 fő) Csüt. Nov. 16, 2017 7:54 pm-kor volt itt.



Utolsó bejegyzések
Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:44 pm

Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:40 pm

Írta  Veronique Delacroix
Today at 12:52 am

Írta  Amber Hill
Yesterday at 9:23 pm

Írta  Leyla Dandelion
Yesterday at 9:13 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 5:04 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 3:59 pm

Írta  Damian Park
Yesterday at 1:53 pm

Írta  Jack Smith
Szer. Dec. 13, 2017 9:55 pm

Az oldal designját a Specto közremüködésével Overtherainboo (aka Medúza) készítette. A leírásokat, szövegeket Keaden Hancrow és Hadész munkája. Ami a fórumon és azon belül található önálló szellemi értéket képvisel ezért kérjük ne lopd el. Ha mégis megtetszene valami és képtelen vagy nélküle élni vedd fel a kapcsolatot az Adminokkal.

Csoportok

Zeusz
Félvér
avatar
Zeusz Félvér
Témanyitás₰ Tárgy: Csoportok   ₰ Kedd Okt. 17, 2017 3:27 pm

Csoportleírások




Istenek:
A világ az ősrendezetlenségből (Khaoszt) keletkezett, végleges rendjének kialakulását az isten nemzedékek harca (theomarchia) előzte meg. Kezdetben a tátongó, alaktalan Űr létezett, azaz Khaosz. Belőle vált ki az alvilági Sötétség (Erebosz) és az fekete Éjszaka (Nüx). Majd megszületett a széles mellű Föld (Gaia), aki életre hívta az Eget (Uranusz). Kettejük románcából születtek a százkarú csodalények, az egyszemű Küklopszok és a hatalmas testű Titánok. Közülük Ókeanosz a legidősebb, míg Kronosz a legfiatalabb. Uranosz gyűlölte a szörny szülötteit, és az Alvilágba dobta őket. Ezért Gaia bosszúra sarkalta gyermekeit. A második istengeneráció harcát Kronosz vezette, aki egy anyjától kapott sarlóval megfosztotta apját a nemzőszervétől. Ezután Kronosz és Rheia lettek a harmadik istengeneráció szülői. Ám Kronosz apja sorsától megrettenve, sorra lenyelte gyermekeit. Rheiának sikerült elrejtenie Zeuszt, akit Kréta szigetének barlangjában nimfák neveltek fel. Zeusz szövetkezett a Százkarúakkal, és az apját kényszerítette, hogy visszaadja a lenyelt testvéreit. Tíz évig tartó küzdelemben legyőzte Kronoszt, majd átvette a hatalmat. Két testvérével osztozott a három szintes világon. Ő maga a hatalom fő birtokosa az ég és a hatalmas hegyek ura lett; Poszeidón a tengereket, folyókat szerezte meg; míg Hadész az Alvilágot kapta meg.
Az istenek közül az Olümposzi istenek a leghatalmasabbak, közülük Zeusz, Héra, Poszeidón, Démétér, Hesztia és Hadész testvérek, míg a többi Zeusz különböző anyáktól született gyermekei közül került ki.
Mellettük még léteznek különféle kisebb istenségek, mint például Hébé.

Halandók:
Prométheusz teremtette őket, aki megkönyörült a védteleneken és ellopta nekik a tüzet, a kovács mesterség titkát Héphaisztosztól, a bölcsességet és a mesterségek ismeretét Athénétől. Ezután 30 000 évi szenvedés lett a büntetése.
Egyszerű lények, akik általában abban a hiszemben élnek a Köd miatt, hogy a görög mitológia csak egyszerű mendemonda. Normális életet élnek észre se veszik, hogy mi történik körülöttük. Ám néhányuknak megvan az a képességük, hogy átlátnak a Ködön, míg mások talán valamelyik istentől, netán félistentől tudták meg az igazat.

Félistenek:
Az istenek sokszor beleszeretnek halandó asszonyokba/férfiakba és ilyenkor a nászból utódok születhetnek, ők a félistenek. Ők is hordoznak valami természetfeletti tulajdonságot vagy erőt, és éppen ezért kiemelkednek az egyszerű emberek közül. Sokukból hérosz lett, ilyen például Héraklész és Akhilleusz.
Minél hamarabb el kell jutniuk a táborba, hogy eltanulhassák az életben maradáshoz szükséges alap ismereteket. Hiszen nem csak az istenek léteznek, hanem a szörnyek is, akiknek igazi ínyencség a félisten vér. A tanulásért jött létre a tábor. Minden félisten hiperaktív (ez a harci ösztön valójában) és diszlexiával küzd (érdekes módon az ógörög szövegeket viszont tisztán el tudják olvasni), gyakran nem tudnak beilleszkedni a halandók közé, és az iskola se a kedvenc helyük. A képzés legkésőbb 12 éves korukban kezdődik, és 18 évesen fejeződik be. Rossz hír : a félistenek nem használhatnak semmilyen elektromos kommunikációs rendszert, mert a szörnyek agya valamilyen módon nagyon érzékeny ezekre. A félistenek pedig ezzel nagyon könnyen felhívhatják magukra a figyelmet.  Persze mindenki maga dönti el, hogy milyen veszélynek teszi ki magát, de sajnos ... Goodbye instagram, facebook, sms, telefonálás, snapchat, tinder stb.  !

Mitikus lények:
Minden olyan karakter, aki nem halandó, félisten vagy isten. Ide tartoznak a különféle erdei vagy vízi nimfák, szatírok, kentaurok, de még a különféle szörnyek is.  
A szatírok belül van egy különlegesebb alcsoport:   a Keresők,  akik olyan szatírok, akik a tanácsuk engedélyével az elveszett természet istent Pánt keresik – több száz évvel ezelőtt eltűnt.  Ahhoz hogy valaki Kereső legyen, először Védelmezőként a táborban kell szolgálnia. Utána kérelmet kell benyújtani a tanács elé, amit ők elég gyakran vissza is szoktak utasítani. Csak is a legjobbakból válhat Kereső és óriási nagy tisztesség viselnie a címet.


Artemisz vadászai:
Ők az istennőre felesküdött szűz halandó/félvér lányok, vagy nimfák. Esküjükkel megfogadják, hogy egész életükben csak az istennővel fognak vadászni, és hogy soha semmi körülmények között nem fogadnak maguk mellé férfit. Bármilyen szörnyet, vadállatot képesek legyőzni, ami eléjük kerül. Mindezekért cserében Artemisz halhatatlanságot és emberfeletti ügyességet, gyorsaságot adományoz nekik, de ezt egy pillanat alatt elveheti, ha valaki megszegi az esküt. Olykor még az árulót valamiféle állattá is átváltoztatja. Vadállatokkal is tudnak beszélni, és a fegyverüket bármikor magukhoz tudják hívni. A legtöbb vadász egyenesen utálja a férfiakat és még egy légtérben is irtózik velük lenni.
Vezetőjük:
(Ha valaki úgy dönt, hogy a vadászok vezetője szeretne lenni, akkor írnia kell egy pm.-t főadminnak, amiben összefoglalja, hogy karaktere miért érdemli meg a címet. Egyetlen egy szabály van: minimum 20 drachmával rendelkeznie kell az adott karakternek)

Felhasználó profiljának megtekintése http://camphalfbloodfrpg.hungarianforum.com
 Similar topics
-
» .:Csoportok:.
Ugrás: