Drachma





Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!


Fontosabb hírek
Megnyitottunk: 2017.11.16
Jelenleg nincsen korlátozás az oldalon
Időpont: 2017 nyara


Statisztika
Fajok
Félvérek
6
11
Halandók
0
0
Istenek
4
4
Mitikus lények
1
4
Artemisz vadászai
0
0
Összesen
11
19



Társalgó



Itt tartózkodnak

Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 5 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Craig Robertson, Heather Blackmage, Szász Dalma, Victoire Delacroix, Zeusz






A legtöbb felhasználó (28 fő) Csüt. Nov. 16, 2017 7:54 pm-kor volt itt.



Utolsó bejegyzések
Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:44 pm

Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:40 pm

Írta  Veronique Delacroix
Today at 12:52 am

Írta  Amber Hill
Yesterday at 9:23 pm

Írta  Leyla Dandelion
Yesterday at 9:13 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 5:04 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 3:59 pm

Írta  Damian Park
Yesterday at 1:53 pm

Írta  Jack Smith
Szer. Dec. 13, 2017 9:55 pm

Az oldal designját a Specto közremüködésével Overtherainboo (aka Medúza) készítette. A leírásokat, szövegeket Keaden Hancrow és Hadész munkája. Ami a fórumon és azon belül található önálló szellemi értéket képvisel ezért kérjük ne lopd el. Ha mégis megtetszene valami és képtelen vagy nélküle élni vedd fel a kapcsolatot az Adminokkal.

Drachma

Zeusz
Félvér
avatar
Zeusz Félvér
Témanyitás₰ Tárgy: Drachma   ₰ Szomb. Nov. 18, 2017 10:28 am

Drachma





Itt össze van foglalva a drachma felhasználásának módja. Jelenleg csak istenek és félvérek tudják használni. A többieken még dolgozunk/gondolkozunk. Mindkét esetben az 1.dobást teljesen ingyenes, az újra dobásnál kell nézni a drachma számot.


Félisten


Sokszor megesik, hogy egy istenség a gyermekének ajándékoz valami különleges képességet – de az is elég gyakori, hogy semmilyent nem kap az alapvetőkön kívül. Itt először is fel vannak sorolva kabinonként az olyan tulajdonságok, amik mindenkinek járnak, és az olyanok, amik  ritkábbak.  Mi az oldalon nem igen szeretnék, hogy mindenki a felsorolt lehetőségek közül ugyanazt (a legerősebb képességet) válassza, így inkább ezt a rendszert alkalmazzuk.. Dobni lehet a képességekre, így mindent a véletlen dönt el. Szerintem ez teljesen passzol a szerepjátékozáshoz, így minden sokkal izgalmasabb. Ha véletlen valami kérdés van, csak nyugodtan írjatok. Legfontosabb szabály: egy és csak is egy dologra dobhatsz. Az első dobás teljesen ingyenes (ajánljuk ET előtt elvégezni),  továbbá minden 30.drachma után újra próbálkozhatsz, de megint csak egy dologra. Ha véletlen eszedbe jut egy új képesség, akkor írnod kell egy pm.-t a főadminnak, ha az úgy dönt, hogy az ötleted illeszkedik az oldal világához és az adott istenséghez, akkor te azt az erőt rögtön dobás nélkül megkapod, majd felkerül a lehetőség közé – többieknek pedig már dobni kell érte).  Ha egyszerre több képességet találsz ki, akkor a sok közül egyet szabad választanod, amit ingyen kapsz meg.  Ha olyan istenséghez tartozól, akinek a félvéreinek itt nincsen kifejtve a képességeik, akkor írj egy pm-t nekem és hamarosan megkapsz minden fontosat.

KIEMELEM: az a félvér, akinek nincsen semmilyen extra képessége az is eszméletlenül veszélyes harcos. A könyvekben is az egyik legeredményesebb hős ilyen szempontból teljesen normális.

Rendszer:
“ – “ utániakkal mindenki rendelkezik.
“ +“ utániak az extrák. Ezek mellett lesz egy százalék, hogy mennyi esélyed van megszerezni. Pl. x képesség (25 %): ilyenkor, ha elmész dobni maximum 25-t dobhatsz, hogy megkaphasd a képességet, ha többet dobsz, akkor elveszett számodra.

Zeusz félvérei:
– természetükből adódóan született vezető egyéniségek
– rendkívül erősek
– nem tudja megrázni őket  az áram

+1 légmozgások irányítása (50 %)  
+2 villámok irányítása (40 %)
+3 alakváltoztatás: csak valamiféle állattá. (30 %)
+4 Köd irányítása, befolyásolása (5 %): a varázslat irányítása, amely miatt a halandók ebből az egész világból nem vesznek észre semmit se. Például ha Athéné áll előttük felfegyverkezve, ők egyszerű jogásznak látják. Ha egy szörny mellett mennek el, inkább medvét látnak benne. Nagyon kevés halandó lát át a Ködön. Aki képes irányítani, az bármit el tud hitetni a halandókkal (és akár istenekkel is), amit csak akar.
+5 repülés  (35 %)
+6 vihar keltés (40 %)
+7 felhő manipuláció (50 %): tudja formázni, átalakítani
+8 elektrosztatikus kisülés (70 %): akihez hozzáér (mértéke változó)

Poszeidón félvérei:
– képesek kommunikálni a lovakkal és minden lószerű lénnyel
– vízi élőlényeket is megértik
– nem tudnak elázni (akár ha tengerbe mennek, akár ha esik körülöttük)
– hajózási koordinátákat mindig pontosan tudják
– korlátlan ideig képesek a víz alatt lenni oxigén nélkül

+1 víz irányítása (50 %)
+2 jég irányítása (40%)
+3 hurrikánok irányítása (45%)
+4 földrezgések irányítása (30%)
+5 Köd irányítása, befolyásolása (5 %): a varázslat irányítása, amely miatt a halandók ebből az egész világból nem vesznek észre semmit se. Például ha Athéné áll előttük felfegyverkezve, ők egyszerű jogásznak látják. Ha egy szörny mellett mennek el, inkább medvét látnak benne. Nagyon kevés halandó lát át a Ködön. Aki képes irányítani, az bármit el tud hitetni a halandókkal (és akár istenekkel is), amit csak akar.
+6 víz hatására öngyógyulás (60 %): nem minden seb, és a gyógyulás ideje arányos a sérülés nagyságával
 +7 vízen való járás (40 %)
 +8 víz alatti telepatikus kommunikálás (35 %)

Hadész félvérei:
– látják mások élet auráját
– képesek fizikailag megérinteni a szellemeket
– az összes félvértől könnyebben viselik az Alvilágban való utazást.

+1 élőhalott csontvázak irányítása, megidézése (50 %):
+2 szellemekkel való kommunikálás (40 %)
+3 láthatatlanság (35 %)
+4 árnyékutazás (15%): árnyékok keresztül bárhová el tud jutni, de ez egy nagyon fárasztó és fájdalmas képesség.
+5 Köd irányítása, befolyásolása (5 %): a varázslat irányítása, amely miatt a halandók ebből az egész világból nem vesznek észre semmit se. Például ha Athéné áll előttük felfegyverkezve, ők egyszerű jogásznak látják. Ha egy szörny mellett mennek el csak egy medvét látnak . Nagyon kevés halandó lát át a Ködön. Aki képes irányítani, az bármit el tud hitetni a halandókkal – és akár istenekkel is.

Athéné félvérei:
– magas intelligenciával rendelkeznek, és erős memóriájuk van
– tehetséges háborús stratégák

+1 érzi, ha valaki hazudik (55 %)
+2 bármilyen fegyvert képes maga elé teremteni (40 %) : a fegyverre gondol és már is előtte lesz ; ha nem a saját fegyvere, akkor csak a harc vége után eltűnik.
+3 ha hozzá ér valamilyen adathordozóhoz (legyen ez akár egy könyv vagy egy számítógép) rögtön  megjegyzi az összes benne szereplő információt (30 %)

Aphrodité félvérei:
– természetfeletti szépséggel rendelkeznek
– anyanyelvű szinten beszélnek franciául
– magas szociális képességek

+1 alakváltoztatás: más emberré. (20 %)
+2 hanggal irányítás (50 %): rá tudják venni másokat olyan dolgokra, amiket alapból nem tennének meg, egyfajta hipnotizálás.
+3 szerelem mestere: képes befolyásolni más érzéseit, vágyait bizonyos szintig. Nem uralja teljesen, inkább csak irányt tud mutatni (55 %)

Arész félvérei:
– minden fegyverfajtát kiválóan tudnak használni
– képesek a csata hevében akár olyan embert is rávenni a harcra, aki előtte nem is támogatta azt (persze az adott illető is ellen állhat, ha erős egyéniség)
– legvadabb harcosok

+1 hatalmas fizikai erő (% 40) – Amerika Kapitány szint…
+2 bármilyen fegyvert képes maga elé teremteni: a fegyverre gondol és már is előtte lesz; ha nem a saját fegyvere, akkor csak a harc vége után eltűnik. (45 %)
+3 a vesztes oldalon elesett katonáknak csontvázait tudja irányítani (20 %)
+4 állatokat képes rávenni az elméjével arra, hogy harcoljank, feltüzeli őket és a csatában maga mellé állítja őket.  (35 %) (Ginger Hill ötlete)  
+5 fegyver teremtés hétköznapi tárgyból (30%)
Egyszerű, hétköznapi tárgyakból (kavics, faág, börtönrács, váza...) fegyver készítése, oly módon, hogy érintéssel az adott tárgy formájában és anyagában is megváltozik. Az adott tárgyból csak adott méretű fegyver készíthető, így tehát egy marék kavicsból csak lőszer, hógolyóból kézigránát, madártollból nyílvessző, míg egy két méteres kínai vázából ágyú is készíthető. A metamorfózis csak egy irányú és nem szűnik meg a fegyver használata után. (Amber Hill ötlete)

Apollón félvérei:
– kiváló gyógyítók
– legjobb íjászok
– zene és a különböző művészetek a mindenük

+1 képesek megátkozni embereket, hogy csak rímekben tudjanak beszélni, akár hetekre is (60 %)
+2 gyors öngyógyítás : ha közben apjukhoz himnuszt énekelnek.  (55%)
+3 sas szemek:  a látása ember feletti és a célzásban soha se téved.  (35 %):
+4 fény manipulálása (30 %)
+5 rátudják venni az embereket az igazmondásra (40 %)
+6 hangutánzás: akár emberi, akár állati, de még hangszerét is (30 %)

Hermész félvérei:
– legjobb tolvajok és csínytevők
– megérzik a csapdák helyét
– jól bánnak a pénzzel

+1 ha egy idegen országból jövővel 1-2 napnál több időt tölt el, megtanulja annak a nyelvét : interneten, YouTube videók által nem működik. ( 30 %)
+2 bármilyen bájitalt eltudnak készíteni egy pohár vízből, csak erősen el kell képzelniük, hogy mit akarnak, és a víz átváltozik.  ( % 35)
+3 egy zár kinyílik, ha megérintik: ajtózár, autóajtó zára stb., telefonon lévő PIN-kód, internetes jelszavak esetén tudat alatt tudják a kódot, de másoknak nem képesek elmondani (40 %)

Démétér félvérei:
– világ legjobb kertészei
– meg tudják mondani napra pontosan, hogy mikor fog megesni a meteorológiai évszakváltozás
– mester szakácsok

+1 bármilyen növényt, ha maga elé képzel, akkor a nem sokára ki fog rügyezni előtte a talajból (50 %)
+2 dolgokat növénnyé tud változtatni: embernél ez max. 1 óráig tart, tárgyaknál örök, állatoknál nagyjából egy/fél nap (20 %)
+3 saját max. 3 méteres körzetében képes megváltoztatni az időjárást. (40 %)

Dionüszosz félvérei:
– legjobban bírják az alkohol hatását
– kiváló borászok
– legnagyobb bulizók

+1 képesek a növények manipulálására (40 %):
+2 őrület okozás (10 %)
+3 bármilyen italt, ha maga elé képzel, akkor az a következő pillanatban már előtte van; alkohol szabályok erre is érvényesek, megfelelő kor előtt ilyesmi italt nem tudnak előidézni.  (30 %)

Héphaisztosz félvérei:
– kiváló építők
– kiváló gépészek, szerelők, kovácsok
– legjobban bírják a hőt  

+1 gépek irányításának képessége (25 %)
+2 tűz irányításának képessége (5 %)
+3 a talajhő manipulálásának képessége (40 %)
+4 tapintásra megmondja, hogy honnan származik az adott tárgy, felismeri az különböző anyagokat benne (35 %)
+5 mágikus ötvözés:   során a hétköznapokban egymással nem ötvözhető fémek is megmunkálhatóak  közösen pl. acél + arany + mennyei bronz.  (30 %)
+6 elkészült tárgynak varászképesség adás (15 %)
+7 tárgynak készítés közben varázsképesség adás ( 20 %)

Kisistenek:

Hekaté félvérei:

+1 Csontvázak irányítása: azon csontvázak irányítása, akik erőszakos halált haltak. A csontvázakat nem tudja előidézni (ahhoz kell egy olyen képességű félvér) , csak irányítani.  (25 %)
+2 Köd irányítása: a varázslat irányítása, amely miatt a halandók ebből az egész világból nem vesznek észre semmit se. Például ha Athéné áll előttük felfegyverkezve, ők egyszerű jogásznak látják. Ha egy szörny mellett mennek el, inkább medvét látnak benne. Nagyon kevés halandó lát át a Ködön. Aki képes irányítani, az bármit el tud hitetni a halandókkal (és akár istenekkel is), amit csak akar. (35 %)
+3 Jóslás: néha vannak látomásai, de mindegyik rossz dologgal kapcsolatos, valami sötéttel. (30 %)
+4 Varázslás: éjjel erősebb, nappal gyengébb; hatásköre, mint a HP-ban, de semmi pálca és semmi beszéd. (45 %)

Erósz félvérei:

– Folyékony beszéd franciául

+1 szerelem mestere: képes befolyásolni más érzéseit, vágyait. De ez mind csak a szerelmi, erotikus dolgokra igaz (20 %)
+2 érzelem érzékelés : érzi mások erotikus/szerelmi gondolatait. Ez úgy müködik ha ő, x és y egy helyen van, és x-nek y-tetszik, akkor ő azt érzi tisztán. (45 %)
+3 igaz mondás: eltudja érni, hogy valaki elmondja hogy mire vágyik – hogy kire azt már nehezebben. ( 35 %)


Újradobás menete:

1. Összegyűjtesz 30 drachmát
2. Elmész dobni – tegyük fel, hogy sikerült.
3. Itt két lehetőséged van: A: Írsz egy 300 szavas szöveget arról, hogy hogyan derítetted ki az új erődet, hogy ez mindig is megvolt e (csak eddig nem tudtál róla), vagy most kaptad az istenektől, és ha a második, akkor valamiért hálaként, vagy csak úgy véletlen. Ezt az ET-édhez csatolod hozzá. B: kijátszod egy másik userrel az egész szituációt  a játéktéren.
4. Engedélyezzük és megkapod az új képességedet. (Engedélyezést pm-ben kell kérni a főadminnál, csatolva a 3.pontban szereplő írással)
Szabály: ha van egy újradobott képességed, de a 3-4. pontot még nem végezted el, de megint összegyűlt 30 drachma, akkor addig nem dobhatsz, míg az 1. újradobásnál meg nem csinálod a 3.-4. pontot.  



Isten

Itt arról lenne szó, hogy ugye van  ez a bizonyos drachma, amiket különféle módon lehet összegyűjteni. Aztán azokat a drachmákat a félistenek felhasználhatják úgy, hogy dobást “vesznek” belőle. Ami ha sikerül, akkor szereznek egy új képességet. Viszont most már ezzel a móddal az isten karakterek is felhasználhatják a drachmájukat. Csak itt nem maguknak dobnak képességet, hanem az a gyerekeiknek.

Menete:
1.Kinézel egy képességet (természetesen, ha te Zeusz vagy, akkor csak a Zeusz félvéreinek adható képességeket) és dobsz rá. A százalékok és a dobás menete teljesen megegyező.
2.Nem sikerül a dobás => újra dobás ; sikerül => az adott képességet elajándékozhatod az egyik gyermekednek, de ezt nem kell rögtön.
3. Ha az ajándékozás megtörtént, dobj egy pm-t a főadminnak.

Szabályzat:
●  Elfogadás előtt és után is lehet megtenni az első ingyenes dobást.
● Tilos egymás után ugyan annak a félvérnek képességet ajándékozni
● Figyeljünk arra, hogy ne mindig egy user multijait nyomjuk (tudom lehet, hogy useri szinten öribarik vagytok, de ne…)
● Figyeljünk arra, hogy próbáljuk olyan félvéreket megajándékozni, aki: aktív az oldalon, kevés képessége van (vagy semmi).

Újra dobás:
1. Összegyűjtesz 30 drachmát
2. Elmész dobni – tegyük fel, hogy sikerült. Utána a következő lépés már csak akkor jön, ha eldöntötted, hogy kinek adod oda.  
3.Írsz egy 300 szavas szöveget arról, hogy miért adtad oda neki ezt a képességet. Mert: csíped; látod, hogy nagyon jó harcos; unatkoztál; megzsarolt; véletlen volt; pont egy szörny ellen vesztésre állt. Ezt az ET-édhez csatolod hozzá.
4. Engedélyezzük és a félvér megkapja a képességet. Engedélyezést pm-ben kell kérni a főadminnál, csatolva a 3.pontban szereplő írással.

Felhasználó profiljának megtekintése http://camphalfbloodfrpg.hungarianforum.com
Ugrás: