Félvér tábor





Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!


Fontosabb hírek
Megnyitottunk: 2017.11.16
Jelenleg nincsen korlátozás az oldalon
Időpont: 2017 nyara


Statisztika
Fajok
Félvérek
6
11
Halandók
0
0
Istenek
4
4
Mitikus lények
1
4
Artemisz vadászai
0
0
Összesen
11
19



Társalgó



Itt tartózkodnak

Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 5 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Craig Robertson, Heather Blackmage, Szász Dalma, Victoire Delacroix, Zeusz






A legtöbb felhasználó (28 fő) Csüt. Nov. 16, 2017 7:54 pm-kor volt itt.



Utolsó bejegyzések
Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:44 pm

Írta  Victoire Delacroix
Today at 3:40 pm

Írta  Veronique Delacroix
Today at 12:52 am

Írta  Amber Hill
Yesterday at 9:23 pm

Írta  Leyla Dandelion
Yesterday at 9:13 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 5:04 pm

Írta  Szász Dalma
Yesterday at 3:59 pm

Írta  Damian Park
Yesterday at 1:53 pm

Írta  Jack Smith
Szer. Dec. 13, 2017 9:55 pm

Az oldal designját a Specto közremüködésével Overtherainboo (aka Medúza) készítette. A leírásokat, szövegeket Keaden Hancrow és Hadész munkája. Ami a fórumon és azon belül található önálló szellemi értéket képvisel ezért kérjük ne lopd el. Ha mégis megtetszene valami és képtelen vagy nélküle élni vedd fel a kapcsolatot az Adminokkal.

Félvér tábor

Zeusz
Félvér
avatar
Zeusz Félvér
Témanyitás₰ Tárgy: Félvér tábor   ₰ Pént. Okt. 20, 2017 6:59 pm

Táborleírás




Hivatalos címe:
Félvér Tábor, Félvér Tábor domb, Farm út 3.141, Long Island, New York 11954

A tábort a görög félistenek képzéséért és védelméért hozták létre. Hiszen ez egy olyan hely, ahol még a leendő héroszok is biztonságban tudhatóak. Az egész vezetője jelenleg Dionüszosz – aki túl sokat iszik, így büntetésként a táborban kell tartózkodnia 100 évet –, akit a fiatalság csak úgy hív, hogy “Mr.D”, és persze a hősök nagy kiképzője Kheirón kentaur. A biztonságért Argus felel, akinek az egész testét szemek borítják be. Egyes pletykák szerint még a nyelvén is szem van, és ezért nem is beszél sokat.
Az egészet egy sárkány védelmezi, akinek a neve Péleusz –, így ha egy félvér ki akar menni a tábor területéről azt csak engedéllyel teheti meg, vagy kiszökik és közben próbálja elkerülni a sárkányt... senkinek sem ajánlom. Az egész védelmi rendszer különféle szörnyek miatt szükséges. Igaz ezek a lények is tudnak az áttörhetetlen vonalról, mégis elég gyakran megpróbálnak bejutni. Legtöbbjük nem pont az okosságáról híres. Viszont félig meddig halhatatlanok: miután megölik őket, lekerülnek a Tartaroszba, majd egyfajta regenerálódás után újjá születnek. Persze a felébredés függ a szörnyeteg erősségétől, és a halál módjától is. Akár lehet egy két nap, vagy több száz év.
A halandók nagy része mit sem tud az istenekről, szörnyekről és a köztük folyó háborúkról és ezt nagyon sokan szeretnék így is tartani. Hogy ez a félelmetes világ ne derüljön ki a halandókat egy fajta Köddel irányítják. Így azok számára az isteni tettek csak egyszerű viharok, földrengések vagy egyéb elferdített hatások. Ilyet használnak a tábor elrejtése érdekében is. Ha véletlen egy halandó arra téved, annak eléggé feltűnő lenne az a sok tizenéves fiatal ógörög stílusú karddal a kezében. Egy kívülálló számára az egész csak egy eper termelő terület. Sőt az egész álca érdekében a tábor saját kocsijára is rá van nyomtatva a cég emblémája. Ez egy féligazság, hiszen a táborozók nimfák segítségével tényleg gondoznak egy nagy eper földet, és az abból jövő összegből finanszírozzák a tábor költségeinek egy részét. Ha véletlen a tenger felől próbálnák megközelíteni, akkor a távolból a köd miatt semmit sem látnának. Majd ahogy egyre közelebb és közelebb kerülnek a parthoz, úgy egy mágikus erő hatására megy el egyre inkább a kedvük, ahhoz hogy itt horgonyozzanak le és inkább arrébb hajóznak.
A tábor sok híres embert fogadott már, olyanokat is, akikről nem is gondolná az ember, hogy félisten, mint pl. George Washigton az Egyesült Államok első elnöke.
Rengeteg görög eredetű hagyományt őriznek a táborozók, például, hogy a győztesek kupa helyett babér koszorút kapnak.
A nyarak végén minden félistennek adnak egy gyöngyöt, ami az adott évet jelképezi. Ezek lapján meglehet számolni, hogy ki hány nyarat töltött már el.   A tábor utolsó napjának délutánig, aki nem hagyja, el a szobáját annak a hárpiákkal kell megküzdenie. Ők úgymond takarító nőként szolgálnak, és ezt nagyon is komolyan veszik.
Az félisteneket születésüktől fogva figyelik a távolból, majd nagyjából 10-12 éves korukban egy szatír veszi fel velük a kapcsolatot, azaz egy Védelmező – néha akár még fiatalabb korukban is. Minden félisten mellé ki van rendelve egy Védelmező, akinek az a feladata, hogy megvédje a félistent, mikor ő még túl fiatal és tapasztalan; és, hogy minden évben épségben eljusson a táborba – hiszen a tábor környékén mindig van pár félisten húsra éhező szörny.  Rendszerint a különféle kalandokra, bevetésekre is elkíséri, és sokszor egy igen szoros barátság alakul ki köztük.  
A kiképzés 19 éves korokig szól. Addig erősen ajánlott minden évben megjelenni a táborban, ha nem akarsz hamar szörnyek ebédjévé válni, csak mert nem tudod, hogy hogyan kell fogni a kardot. Persze az idősebb félistenek érkezését is várják, de már jóval kevesebben látogatnak vissza. Aki pedig visszatér az vagy magában az oktatásban segít tanárként, vagy felügyelőnek áll.  
A félvéreken kívül itt lakik a delphoi jós is, aki mindig Apollótól kapja a képességét. Ami abból áll, hogy isteni sugallatra igen zavaros üzeneteket közvetít a tábor lakóinak a jövővel kapcsolatosan. A jósda a Nagy Ház emeletén található. A jós nem halhatatlan, de nagyon nehéz megölni. Semmilyen betegség nem hat rá, és végelgyengülés sem veszélyes számára – akár több száz éves banya is lehet –, de a fizikai erővel már meglehet ölni pl. egy kés a hátába. Mindig csak és csak is egyetlen egy jós van, aki előtte lehetett akár félvér, akár halandó is.
(Ha valaki akarja hozni a jóst, akár öreg banya képében, akár fiatalabbként – könyvben mind két verzió megjelent már –, akkor csak szóljon előre)

Elfogadás: ez egy olyan esemény, mikor egy isten kinyilatkoztatja, hogy az adott félvér az ő gyermeke. Nagyon ritka esett, hogy ez azelőtt történne meg, hogy valaki a táborba jönne, hiszen abban a pillanatban, hogy egy isten elismeri a gyerekét rögtön még veszélyesebb lesz számára a világ. Ez a pillanat után a félisten átkerül a saját isten szülőjének kabinjába. Általában ennek a folyamata, hogy a gyermek feje felett megjelenik az apja/anyja szimbóluma. Ám sajnos elég gyakori, hogy egy adott fiatalt sokáig nem fogadja el a felmenője egyéb okok miatt.

Zászló foglalás: ezt mindenki ismeri, de ahogy ők játsszák talán senki se. Minden hét péntekén van a viadal, ahol két csapat versenyzik egymás ellen. Az egész az erdőben zajlik, ahol legtöbbször jó pár szörny is megtalálható. Az erdőt átszelő folyó jelképezi a két csapat tér felét. Cél: az ellenség zászlajának megszerzése, majd azt a saját tér félre átvinni. Szabályok: zászlónak mindig látható helyen kell lennie, két őrzőnek min. 9 méterre kell lenniük a tárgytól, túszul ejtés teljesen legális, az ölés viszont tilos. Valódi fegyvereket használnak közben, olyan akár egy kisebb ókori csata.  
Kék csapat vezető: Keaden Hancrow
Piros csapat vezető: Amber Hill
(Ha csapat vezető szeretnél lenni és még senki nincsen, akkor csak jelentkezned kell; ha van már csapat vezető, akkor csak úgy veheted el a címét, ha kihívod egy párbajra és legyőzöd a játéktéren)

Július negyedike: igen ezt az amerikai ünnepet, míg ők is megünneplik. Héphaisztosz gyermekei készítik a tűzijátékot, amik görög csatákat ábrázolnak. Mindenki a parton tartózkodik a jeles napon egy nagy buli keretében.

Nagy Ház: egyfajta központ, a dolgozók lakhelye, és a delphoi jósda is itt található meg a padláson – ahol rengeteg küldetéseken szerzett ereklye is felgyülemlett az évek során. A táborozók itt vitatják meg a legfőbb problémákat a hetente megrendezett gyűléseken. Továbbá elég sok embernek feltűnt már, hogy Mr.D általában ennek az épületnek a tornácán tartózkodik valamiféle üdítővel a kezében miközben a világ legszokatlanabb asztali játékait (kedvence a Pac-Man és a gladiátor harcok keveréke) játssza Kheirón társaságában. Az 1980-as évek végén pirosra festették ám azóta már kapott egy új  halványkék réteget is. Az egyik emeleten helyezkedik el a gyengélkedő, amit elég gyakran használnak a kiképzésen megsebesült félistenek miatt. Az ápolók legtöbbször Apollón félvérei, akik gyakran  ambróziával gyógyítanak. Ez egy mágikus étel, amit csak istenek és félistenek (mértékkel!!) fogyaszthatnak. Egy halandó számára, ha szájba veszi, akkor olyan érzés, mintha a vére elkezdene égni, és a csontjai lassan homokká porladnának. Az íze pont olyan mindenkinek, mint amilyen a kedvenc étele: ez lehet akár egy csoki torta, vagy egy sültcsirke. A nektár ennek az folyékony változata.

Mászófal: talán az egész tábor egyik legnehezebb kihívása, így minden évben alig pár félistenek sikerül meghódítani.  Csak a képzettebb félistenek engedik rá, vagyis ezt próbálják beadni… mert, hogy Mr.D gyakran használja büntetésként fiatalabbakon is. Nem is olyan egyszerű feljutni a tetejére, hiszen a mászás közben az embert láva folyamok állítják meg és a szikla a legváratlanabb pillanatokban kezdhet el remegni alattad.

Étkező-csarnok: a félistenek sok dologra képesek, de azért étel nélkül ők se bírják sokáig. A tábor lakói itt fogyasszák a napi 3 étkezésüket, de persze ha megkívánsz valamit, akkor nap közben is betérhetsz egy rövidebb szünetre. Bármit kívánsz, csak magad elé kell képzelned, és már ott is lesz előtted. Igaz állítólag a Coca Colának nem ugyan az íze.  Minden ház rendelkezik egy fa asztallal, ám az átjárás igen gyakori. Az étkezés közben félistenek kötelesek étküknek egy részét a tűzbe dobni felajánlva az isteneknek.  Ez Hesztia szentélye a táborban ("kabinja"), hiszen ő a családi tűzhely istensége.

Istálló: itt tárolják a lóvakat, amiket a fiatalok gondoznak, hogy később tanulhassanak lovagolni rajtuk. Ami nem is olyan egyszerű, mint ahogy először az ember gondolja.

Fegyvertár: még béke időszakban is színültig tele van, hiszen minden táborozónak kell egy fegyver. Az elkészítésükért és rendben tartásukért a Héphaisztosz Kabin felel. Kardok, páncélok, lándzsák és rengeteg mágikus tárgy található itt.

Kovácsműhely: ha valaki kívülről megnézi, akkor csak egy kormos épület tetején egy nagy kéménnyel. Sőt sokak számára még belülről is ilyen barátságtalan, de egy Héphaisztosz gyereknek egy igazi mennyország. Itt mindenki elkészítheti a saját fegyverét, vagy más találmányát.  Általában forróság van bent és a rengeteg fém csattogása miatt óriási nagy hangzavar. A munkálatokhoz a mennyei bronz anyagot használják. Ezt  a küklopszok az Olümposz hegyéből bányásszák ki, majd az Etna-vulkánban alakítják át megfelelő minőségűre, végül az Alvilág egyik folyójában, a Léthében hűtik le. Hatással van minden mágikus lényre és félistenre. Halvány arany fénnyel csillog, és csak  ezzel tudsz megöli egy szörnyet, aki aztán határozótlan ideig a Tartaroszban ragad.  Egy másik mágikus arany a sztügiai vas, ami a mennyei bronznál még veszényesebb a szörnyek számára. Ha egy ilyennel ölsz meg egyet, akkor az nem jut el a Tartaroszba (nem születhet újjá), egyszerűen csak megszűnik létezni. Még a szellemek is megijednek, ha meglátnak egyet, hiszem őket is el lehet vele tüntetni.  Lent az Alvilágban bányásszák az alapanyagot hozzá, és ott is kovácsolják, majd a Sztüxben hűtik le. Csak alvilági istenségek és azok gyermekei tudják használni.

Erdő: köztudottan elég veszélyes hely, így próbálják is kisebb nagyobb sikerekkel a félisteneket távol tartani a területtől. Ha az ember benne sétál, úgy érzi, hogy végtelen, ám ha megnézi a térképen rádöbben, hogy valójában csak egy piciny terület. Ide még a szörnyek is bejuthatnak, így előre figyelmeztetünk mindenkit: fegyver és társ nélkül ne menj az erdőbe! Itt található meg még a Zeusz ökle néven ismeretes kő halmaz, és  Zephüroszról elnevezett patak is, ami a tábor területén található tóba ömlik.

Part: miután a tábort a long islandi part mentén építették fel, így a táborozóknak közvetlen hozzáférésük van a vízhez. Több helyen is stégekről lehet a vízbe ugrálni és az evezés szerelmeseinek is kedvező a helyszín. Sőt gyakran még a pajkos vízi nimfákkal is találkozhatsz.

Amfiteátrum: minden este tartanak egy tábortüzes gyűlést, ahol a gyerekek tudnak egy kicsit mulatozni. A tűz lángja mágikus, így mindig a körülötte lévők hangulatát tükrözi magasságában és színében. Tovább a a küzdelmek, párviadalok helyszíne.


Tó: a tábor területén egy kisebb tó is található, amit sokszor vízi csatározásra használnak.


Epermező: A táborozók termesztenek rajta szatírok segítségével, akik mágikus dallamokat játszanak, így az eprek gyorsabban nőnek. Továbbá a tábornak van egy Delphoi Eper Szállítás nevű vállalkozása, amin keresztül eladják a felesleget.

Sportpálya: Egy nagy tér a tábor középső részén, ahol lehet röplabdázni és kosárlabdázni. Általában elég sok félvér van a közelében. Talán a tábor ezen területe hasonlít leginkább egy normális táborhoz, mint amilyenekbe a halandók járnak.

Íjászpálya: a hely, ahol az íjászkodást tanítják a hős jelölteknek. Az oktató legtöbbször valamelyik Apollón-gyerek.

Minden istenségnek van egy kabinja, ahol a leszármazottjaik vannak elszállásolva. Az épületek elhelyezése a görög abc utolsó betűjét, az omegát formázza. Mindegyik élén egyfajta vezető áll, akinek az egyik legfőbb feladata, hogy Nagy Házban megtartott megbeszéléseken féltestvéreit kell képviselnie. Választás alapján kaphatja meg valaki ezt a címet és bármikor el is vehetik tőle, vagy le is mondhat. Ha egy félistenről nem biztos, hogy melyik isten gyermeke, akkor a teljes igazság kiderüléséig a Hermész Kabinjába kerül, mint vendég.  
( Ha valaki úgy dönt, hogy Kabin vezető szeretne lenni, akkor írnia kell egy pm-t főadminnak, amiben összefoglalja, hogy karaktere miért érdemli meg a címet. Egyetlen egy szabály van: minimum 20 drachmával rendelkeznie kell az adott karakternek)

#1 Zeusz Kabin: a tábor összes kabinja közül ez a legdrasztikusabb. Első látásra az embernek rögtön először egy nagy márványtömb jut róla eszébe. Ami teljesen igaz, hiszen ebből a kőzetből építették, mint ahogy az előterében elhelyezett oszlopokat is.  A polírozott bronz ajtók úgy csillognak, mintha csak hologramok lennének és díszítésükben többször is megjelenik a villám motívum. Belül a kupola alakú mennyezet mozaikjai mozognak, olykor napsütötte eget mutatnak, míg máskor sokkal viharosabbá alakul át a kép. Sőt még sokszor villámlást is lehet bent hallani, miközben kint például süt a nap. Bútorok nincsenek, csak pár hálózsák és a félvérek saját cuccai. Középen egy nagy Zeusz szobor található, mellette egy arany sassal. Sokak szerint, ha bemész olyan érzésed van mintha egy bankban lennél.
Vezetője: Keaden Hancrow

#2 Héra Kabin : ugyancsak márványból épült, ám formája jóval kecsesebb és az oszlopok is vékonyabbak. Kívülről gránátalma minták és virágok borítják, az ajtón pedig az istennő szimbólum a páva látható. Belsejében nagyon hideg van és egyetlen egy lakosa egy Hérát ábrázoló szobor. Ágyak nincsenek, hiszen lakosai se voltak soha se. Miután Héra a házasság istene, így ő nem tudja megszegni Zeusznak tett ígéretét, azaz neki nincsen félisten gyermeke. Az épület csak egyfajta tiszteletbeli kabin, amit azért kellett építeni, hogy Héra ne érezze kevesebbnek magát.
Vezetője:

#3 Poszeidón Kabin: egy alacsony, ám igen hosszú épület, aminek minden ablaka a tengerre néz. Külső falát szürke kövek borítják, beleékelődve kagylókkal, korallokkal. Belül emeletes ágyak vannak, valamint egy gyönyörű szökőkút melynek közepén egy hal köpködi a vizet.
Vezetője:

#4 Démétér Kabin: falai szinte alig látszanak, mert az arra felszökő paradicsom indák mindent eltakarnak. Pedig egykoron színe is látszott, ami a világos barna. Rózsák és vadvirágok nőnek az alzatánál. Az egész tetűt sűrű zöld fű borítja be, ami soha se szárad ki. Belülről is igen otthonosnak mondható – emeletes ágyak vannak elhelyezve és rengeteg egzotikus növény.
Vezetője:

#5 Árész Kabin: “mérges” vörösre festett ház tetejét szögesdrót borítja, míg az ajtó felett egy nagy kitömött vaddisznó fej található – avagy az istenség szimbóluma. Sőt még különféle csapdák is el vannak rejtve körülötte. Sokszor kemény rock zene hallatszik ki a rosszul szigetelő ablakokon keresztül.
Vezetője:

#6 Athéné Kabin: a szürke épület ajtaját egy nagy bagoly borítja, kívülről még a fehér függönyök látszódnak. Belső tere egy műhely és egy könyvtár keveréke, ahol az alvást szolgáló emeletes ágyak csak másodlagosak, mondván az alvás nem igen számít. Könyvtára tele van ezer és ezer könyvvel és tekercsel, valamint több asztal és szék is található, ahol a félistenek tanulhatnak.  Sőt még okos falitáblájuk is van.
Vezetője:

#7 Apollón Kabin: első ránézésre a legközönségesebb kabin, de mikor a nap rá süt, olyanná válik, mint a színarany. Annyira fénylik akkor, hogy még ránézni is nehéz. Szokásos emeletes ágyak mellett számos könyvespolc is helyet kapott, rajtuk főleg orvostudománnyal és gyógyítással, vagy épp csillagászattal foglalkozó kötetekkel.
Vezetője:

#8 Artemisz Kabin: hasonló ikertestvére kabinjához, ám ez a Hold hatására kell el ezüstösen csillogni. Belül festmények és különféle faragványok találhatóak vadon élő állatokról, legfőképpen szarvasokról, ami az istennő legfőbb jelképe. A szűz istennőnek nincsenek gyermekei, így legtöbbször üresen áll, kivéve, ha a Vadászai a táborban tartózkodnak.
Vezetője:

#9 Héphaisztosz Kabin: téglából készült gyárszerű épületnek a bejárata olyan akár egy régi kriptáé: kerek kör alakú zömök ajtó, amely fémből készült. Kinyitásakor ezernyi kis fogaskerék dolgozik meghatározott ütemben. Bent legtöbbször óriási nagy kupi és szemét van, a rendetlenség már általános jellemző. Fejlett felszereléseik vannak, hogy akár az ágyukból kipattanva is elkezdhessenek valamin dolgozni. Kívülről nem látszik, de van egy második emelete is és egy pincéje. Ott egyfajta kisebb műhely működik, inkább csak ötletelésre használják. Kevesen tudják, de van egy saját alagút rendszerük is, ami a teljes tábort behálózza.
Vezetője:

#10 Aphrodité Kabin: avagy gúny nevén: Barbie-ház. A falai egyszerű szürkék, ablakai pedig kék-fehérek, több díszesen kifaragott oszloppal rendelkezik. Ám ami legszembetűnőbb, hogy az ajtaja rikító rózsaszín, mint minden belső fal is. Ami sok kívülállónak nem szokott tetszeni még az a orbitális mennyiségű parfüm, amit a kabin lakosai nap mint nap használnak.
Vezetője:

#11 Hermész Kabin: ez a legrégebbi és sajnos talán a legviseltebb is mind közül. Ez nem igen meglepő, hiszen itt általában nem csak Hermész gyerekei alszanak, hanem mindenki, akit még az isteni szülője nem ismert el. Egyszóval: ez a helyi csöves szálló. Eredetileg barnára festették, de nagyon ráférne egy lánc felvarrás, mert itt-ott már a vakolat esik le. Noha ez az egész tábor legnagyobb kabinja még is mindig dugig tele van. Így pedig gyakran előfordul, hogy valaki nem tud ágyban aludni, csak a hálózsákjában a földön.
Vezetője:

#12 Dionüszosz Kabin: talán neki van a legkevesebb félvér gyermeke, így ez a legkisebb kabin is. Azonban igen könnyen felismerhető: az egész épületet már évtizedekkel ezelőtt benőtték a szőlő indák. Bent, akár csak kint barna falak vannak és igen kényelmes ágyak.
Vezetője:

#13 Hadész Kabin: rideg sötét épület, amelyet obszidiánból építettek. A bejárat felett egy nagy koponya lóg, odabent pedig fáklyák adnak fényt, melyek zöld lánggal égnek.
Vezetője:

Felhasználó profiljának megtekintése http://camphalfbloodfrpg.hungarianforum.com
Ugrás: