Félvér tábor





Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!


Zászlófoglaló
Kékek
9
Pirosak
19

(frissítve: 06.02. 12:16)


Félvérek
Isten
Zeusz
2
0
Hadész
1
1
Poszeidón
1
1
Athéné
1
2
Aphrodité
3
2
Arész
0
1
Apollón
1
0
Hermész
1
2
Démétér
1
0
Dionüszosz
0
1
Héphaisztosz
0
0
Egyéb
2
1
Mitikus lények
1
4
Összesen
11
15



Fontosabb hírek
Megnyitottunk: 2017.11.16
Jelenleg nincsen korlátozás az oldalon
Időpont: 2017 nyara


Társalgó
Discord



Itt tartózkodnak

Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Amanda Rodriguez, Amber Hill, Maya Downey






A legtöbb felhasználó (28 fő) Csüt. Nov. 16, 2017 7:54 pm-kor volt itt.



Utolsó bejegyzések
Írta  Damian Park
Today at 2:18 pm

Írta  Érosz
Yesterday at 6:06 pm

Írta  Erisz
Yesterday at 1:12 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 10:16 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 8:25 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 8:19 pm

Írta  Vendég
Pént. Jún. 22, 2018 12:05 am

Írta  Heather Blackmage
Szer. Jún. 20, 2018 3:19 pm

Írta  Heather Blackmage
Szer. Jún. 20, 2018 2:19 pm

Az oldal designját a Specto közremüködésével Overtherainboo (aka Medúza) készítette. A leírásokat, szövegeket Keaden Hancrow és Hadész munkája. Ami a fórumon és azon belül található önálló szellemi értéket képvisel ezért kérjük ne lopd el. Ha mégis megtetszene valami és képtelen vagy nélküle élni vedd fel a kapcsolatot az Adminokkal.

Félvér tábor

Zeusz
Félvér
avatar
Zeusz Félvér
Témanyitás₰ Tárgy: Félvér tábor   ₰ Pént. Okt. 20, 2017 6:59 pm

Táborleírás




Hivatalos címe:
Félvér Tábor, Félvér Tábor domb, Farm út 3.141, Long Island, New York 11954

A tábort a görög félistenek képzéséért és védelméért hozták létre. Ez egy olyan hely, ahol még a leendő héroszok is biztonságban tudhatóak. Vezetője jelenleg Dionüszosz – aki túl sokat iszik, így büntetésként a táborban kell tartózkodnia 100 évet –, akit a fiatalság csak úgy hív, hogy “Mr. D”, és persze a hősök nagy kiképzője, Kheirón, a kentaur. A biztonságért Argus felel, akinek az egész testét szemek borítják be. Egyes pletykák szerint még a nyelvén is szem van, és ezért nem is beszél sokat.
Az egészet egy sárkány védelmezi, akinek a neve Péleusz –, így ha egy félvér ki akar menni a tábor területéről, azt csak engedéllyel teheti meg, vagy kiszökik, és közben próbálja elkerülni a sárkányt. Senkinek sem ajánlom.
Az egész védelmi rendszer különféle szörnyek miatt szükséges. Igaz, ezek a lények is tudnak az áttörhetetlen vonalról, mégis elég gyakran megpróbálnak bejutni. Legtöbbjük nem pont az okosságáról híres. Viszont félig-meddig halhatatlanok: miután megölik őket, lekerülnek a Tartaroszba, majd egyfajta regenerálódás után újjászületnek. Persze a felébredés függ a szörnyeteg erősségétől, és a halál módjától is. Lehet akár egy-két nap, vagy több száz év is a folyamata.
A halandók nagy része mit sem tud az istenekről, szörnyekről és a köztük folyó háborúkról, és ezt nagyon sokan szeretnék így is tartani. Hogy ez a félelmetes világ ne derüljön ki, a halandókat az úgynevezett Köddel irányítják. Így azok számára az isteni tettek csak egyszerű viharok, földrengések, vagy egyéb elferdített hatások. Ilyet használnak a tábor elrejtése érdekében is. Ha véletlen egy halandó arra téved, annak eléggé feltűnő lenne az a sok tizenéves fiatal ógörög stílusú karddal a kezében. Egy kívülálló számára az egész csak egy epertermelő terület. Sőt, az egész álca érdekében a tábor saját kocsijára is rá van nyomtatva a cég emblémája. Ez egy féligazság, hiszen a táborozók nimfák segítségével tényleg gondoznak egy nagy eperföldet, és az abból jövő összegből finanszírozzák a tábor költségeinek egy részét. Ha véletlen a tenger felől próbálnák megközelíteni, akkor a távolból a köd miatt semmit sem látnának. Majd ahogy egyre közelebb és közelebb kerülnek a parthoz, úgy egy mágikus erő hatására egyre inkább elmegy a kedvük attól, hogy itt horgonyozzanak le, és inkább arrébb hajóznak.
A tábor sok híres embert fogadott már, olyanokat is, akikről nem is gondolná az ember, hogy félisten, mint pl. George Washigton, az Egyesült Államok első elnöke.
Rengeteg görög eredetű hagyományt őriznek a táborozók, például a győztesek kupa helyett babérkoszorút kapnak.
A nyarak végén minden félistennek adnak egy gyöngyöt, ami az adott évet jelképezi. Ezek alapján meg lehet számolni, hogy ki hány nyarat töltött már el. Aki nem hagyja el a szobáját a tábor utolsó napjának délutánjáig, annak a hárpiákkal kell megküzdenie. Ők úgymond takarítónőként szolgálnak, és ezt igencsak komolyan veszik.
Az félisteneket születésüktől fogva figyelik a távolból, majd nagyjából 10-12 éves korukban egy szatír veszi fel velük a kapcsolatot, azaz egy Védelmező – néha akár még fiatalabb korukban is. Minden félisten mellé ki van rendelve egy Védelmező, akinek az a feladata, hogy amikor a félisten még túl fiatal és tapasztalatlan, megvédje őt, valamint minden évben épségben eljusson a táborba – hiszen a tábor környékén mindig van pár félisten húsra éhező szörny.  Rendszerint a különféle kalandokra, bevetésekre is elkíséri, és sokszor egy igen szoros barátság alakul ki köztük.  
A kiképzés 19 éves korig szól. Addig erősen ajánlott minden évben megjelenni a táborban, ha nem akarsz hamar szörnyek ebédjévé válni, csak mert nem tudod, hogy hogyan kell fogni a kardot. Persze az idősebb félistenek érkezését is várják, de már jóval kevesebben látogatnak vissza. Aki pedig visszatér, az vagy magában az oktatásban segít tanárként, vagy felügyelőnek áll.  
A félvéreken kívül itt lakik a delphoi jós is, aki mindig Apollótól kapja a képességét. Isteni sugallatra igen zavaros üzeneteket közvetít a tábor lakóinak a jövővel kapcsolatosan. A jósda a Nagy Ház emeletén található. A jós nem halhatatlan, de nagyon nehéz megölni. Semmilyen betegség nem hat rá, és végelgyengülés sem veszélyes számára – akár több száz éves banya is lehet –, de a fizikai erővel már meg lehet ölni. Például kést lehet döfni a hátába. Mindig csak és kizárólag egyetlen egy jós van, aki előtte lehetett akár félvér, akár halandó is.
(Ha valaki akarja hozni a jóst, akár öreg banya képében, akár fiatalabbként – könyvben mind két verzió megjelent már –, akkor csak szóljon előre)

Elfogadás: ez egy olyan esemény, mikor egy Isten kinyilatkoztatja, hogy az adott félvér az ő gyermeke. Nagyon ritka eset, hogy ez azelőtt történne meg, hogy valaki a táborba jönne, hiszen abban a pillanatban, hogy egy isten elismeri a gyermekét, rögtön még veszélyesebb lesz számára a világ. Ezen pillanat után a félisten átkerül a saját isten szülőjének kabinjába. Általában ennek a folyamata, hogy a gyermek feje felett megjelenik az apja/anyja szimbóluma. Ám sajnos elég gyakori, hogy egy adott fiatalt sokáig nem fogadja el a felmenője egyéb okok miatt.

Zászlófoglalás: ezt mindenki ismeri, de ahogy ők játsszák, talán senki sem. Minden hét péntekén rendezik meg a viadalt, ahol két csapat versenyez egymás ellen. Az egész az erdőben zajlik, ahol legtöbbször jó pár szörny is megtalálható. Az erdőt átszelő folyó jelképezi a két csapat térfelét. Cél: az ellenség zászlójának megszerzése, majd azt a saját térfélre át kell vinni. Szabályok: zászlónak mindig látható helyen kell lennie, két őrzőnek minimum 9 méterre kell lenniük a tárgytól, túszul ejtés teljesen szabályos, az ölés viszont tilos. Valódi fegyvereket használnak közben, olyan, akár egy kisebb ókori csata.  
Kék csapat vezető: Keaden Hancrow
Piros csapat vezető: Amber Hill
(Ha csapatvezető szeretnél lenni és még senki nincsen, akkor csak jelentkezned kell; ha van már csapatvezető, akkor csak úgy veheted el a címét, ha kihívod egy párbajra és legyőzöd a játéktéren)

Július negyedike: igen, ezt az amerikai ünnepet még ők is megünneplik. Héphaisztosz gyermekei készítik a tűzijátékot, amik görög csatákat ábrázolnak. Mindenki a parton tartózkodik a jeles napon egy nagy buli keretében.

Nagy Ház: egyfajta központ, a dolgozók lakhelye, és a delphoi jósda is itt található meg a padláson – ahol rengeteg küldetéseken szerzett ereklye is felgyülemlett az évek során. A táborozók itt vitatják meg a legfőbb problémákat a hetente megrendezett gyűléseken. Továbbá elég sok embernek feltűnt már, hogy Mr. D általában ennek az épületnek a tornácán tartózkodik valamiféle üdítővel a kezében, miközben a világ legszokatlanabb asztali játékait (kedvence a Pac-Man és a gladiátor harcok keveréke) játssza Kheirón társaságában.
Az 1980-as évek végén pirosra festették, ám azóta már kapott egy új, halványkék réteget is. Az egyik emeleten helyezkedik el a gyengélkedő, amit elég gyakran használnak a kiképzésen megsebesült félistenek miatt. Az ápolók legtöbbször Apollón félvérei, akik gyakran ambróziával gyógyítanak. Ez egy mágikus étel, amit csak istenek és félistenek (mértékkel!!) fogyaszthatnak. Egy halandó számára, ha szájba veszi, olyan érzés, mintha a vére kezdene égni, és a csontjai lassan homokká porladnának. Az íze pont olyan mindenkinek, mint amilyen a kedvenc étele: ez lehet akár egy csoki torta, vagy egy sültcsirke. A nektár ennek a folyékony változata.

Mászófal: talán az egész tábor egyik legnehezebb kihívása, így minden évben alig pár félistennek sikerül meghódítani.  Csak a képzettebb félisteneket engedik rá, vagyis ezt próbálják beadni… mert, hogy Mr. D gyakran használja büntetésként fiatalabbakon is. Nem is olyan egyszerű feljutni a tetejére, hiszen a mászás közben az embert lávafolyamok állítják meg, és a szikla a legváratlanabb pillanatokban kezdhet el remegni alattad.

Étkező-csarnok: a félistenek sok dologra képesek, de azért étel nélkül ők se bírják sokáig. A tábor lakói itt fogyasztják a napi három étkezésüket, de persze ha megkívánsz valamit, akkor napközben is betérhetsz egy rövidebb szünetre. Bármit kívánsz, csak magad elé kell képzelned, és már ott is lesz előtted. Igaz állítólag a Coca Colának nem ugyanaz íze.  Minden ház rendelkezik egy fa asztallal, ám az átjárás igen gyakori. Az étkezés közben félistenek kötelesek étküknek egy részét a tűzbe dobni felajánlva az isteneknek.  Ez Hesztia szentélye a táborban ("kabinja"), hiszen ő a családi tűzhely istensége.

Istálló: itt tárolják a lovakat, amiket a fiatalok gondoznak, hogy később tanulhassanak lovagolni rajtuk. Ez nem is olyan egyszerű, mint ahogy először az ember gondolja.

Fegyvertár: még békeidőszakban is színültig tele van, hiszen minden táborozónak kell egy fegyver. Az elkészítésükért és rendben tartásukért a Héphaisztosz Kabin felel. Kardok, páncélok, lándzsák és rengeteg mágikus tárgy található itt.

Kovácsműhely: ha valaki kívülről megnézi, akkor csak egy kormos épület tetején egy nagy kéménnyel. Sőt sokak számára még belülről is ilyen barátságtalan, de egy Héphaisztosz gyereknek egy igazi mennyország. Itt mindenki elkészítheti a saját fegyverét, vagy más találmányát.  Általában forróság van bent és a rengeteg fém csattogása miatt óriási nagy hangzavar. A munkálatokhoz a mennyei bronz anyagot használják. Ezt  a küklopszok az Olümposz hegyéből bányásszák ki, majd az Etna-vulkánban alakítják át megfelelő minőségűre, végül az Alvilág egyik folyójában, a Léthében hűtik le. Hatással van minden mágikus lényre és félistenre. Halvány arany fénnyel csillog, és csak  ezzel tudsz megöli egy szörnyet, aki aztán határozótlan ideig a Tartaroszban ragad.  Egy másik mágikus arany a sztügiai vas, ami a mennyei bronznál még veszényesebb a szörnyek számára. Ha egy ilyennel ölsz meg egyet, akkor az nem jut el a Tartaroszba (nem születhet újjá), egyszerűen csak megszűnik létezni. Még a szellemek is megijednek, ha meglátnak egyet, hiszem őket is el lehet vele tüntetni.  Lent az Alvilágban bányásszák az alapanyagot hozzá, és ott is kovácsolják, majd a Sztüxben hűtik le. Csak alvilági istenségek és azok gyermekei tudják használni.

Erdő: köztudottan elég veszélyes hely, így próbálják is kisebb nagyobb sikerekkel a félisteneket távol tartani a területtől. Ha az ember benne sétál, úgy érzi, hogy végtelen, ám ha megnézi a térképen, rádöbben, hogy valójában csak egy piciny terület. Ide még a szörnyek is bejuthatnak, így előre figyelmeztetünk mindenkit: fegyver és társ nélkül ne menj az erdőbe! Itt található meg még a Zeusz ökle néven ismeretes kő halmaz, és  Zephüroszról elnevezett patak is, ami a tábor területén található tóba ömlik.

Part: miután a tábort a long islandi part mentén építették fel, így a táborozóknak közvetlen hozzáférésük van a vízhez. Több helyen is stégekről lehet a vízbe ugrálni, valamint az evezés szerelmeseinek is kedvező a helyszín. Gyakran még a pajkos vízi nimfákkal is találkozhatsz.

Amfiteátrum: minden este tartanak egy tábortüzes gyűlést, ahol a gyerekek tudnak egy kicsit mulatozni. A tűz lángja mágikus, így mindig a körülötte lévők hangulatát tükrözi magasságában és színében. Továbbá a küzdelmek, párviadalok helyszíne.


Tó: a tábor területén egy kisebb tó is található, amit sokszor vízi csatározásra használnak.


Epermező: A táborozók termesztenek rajta szatírok segítségével, akik mágikus dallamokat játszanak, így az eprek gyorsabban nőnek. Továbbá a tábornak van egy Delphoi Eper Szállítás nevű vállalkozása, amin keresztül eladják a felesleget.

Sportpálya: Egy nagy tér a tábor középső részén, ahol lehet röplabdázni és kosárlabdázni. Általában elég sok félvér van a közelében. Talán a tábor ezen területe hasonlít leginkább egy normális táborhoz, mint amilyenekbe a halandók járnak.

Íjászpálya: a hely, ahol az íjászkodást tanítják a hős jelölteknek. Az oktató legtöbbször valamelyik Apollón-gyerek.

Minden istenségnek van egy kabinja, ahol a leszármazottjaik vannak elszállásolva. Az épületek elhelyezése a görög abc utolsó betűjét, az omegát formázza. Mindegyik élén egyfajta vezető áll, akinek az egyik legfőbb feladata, hogy Nagy Házban megtartott megbeszéléseken féltestvéreit kell képviselnie. Választás alapján kaphatja meg valaki ezt a címet és bármikor el is vehetik tőle, vagy le is mondhat. Ha egy félistenről nem biztos, hogy melyik isten gyermeke, akkor a teljes igazság kiderüléséig a Hermész Kabinjába kerül, mint vendég.  
( Ha valaki úgy dönt, hogy Kabin vezető szeretne lenni, akkor írnia kell egy pm-t főadminnak és meg is kapja, de ezt a címet el is lehet veszíteni könnyen)

#1 Zeusz Kabin: a tábor összes kabinja közül ez a legdrasztikusabb. Első látásra az embernek egy nagy márványtömb jut róla eszébe. Ami teljesen igaz, hiszen ebből a kőzetből építették, mint ahogy az előterében elhelyezett oszlopokat is.  A polírozott bronz ajtók úgy csillognak, mintha csak hologramok lennének, díszítésükben pedig többször is megjelenik a villám motívum. Belül a kupola alakú mennyezet mozaikjai mozognak, olykor napsütötte eget mutatnak, míg máskor sokkal viharosabbá alakul át a kép. Sokszor villámlást is lehet bent hallani, miközben kint például süt a nap. Bútorok nincsenek, csak pár hálózsák és a félvérek saját cuccai. Középen egy nagy Zeusz szobor található, mellette egy arany sassal. Sokak szerint ha bemész, olyan érzésed van, mintha egy bankban lennél.
Vezetője: Keaden Hancrow

#2 Héra Kabin : ugyancsak márványból épült, ám formája jóval kecsesebb és az oszlopok is vékonyabbak. Kívülről gránátalma minták és virágok borítják, az ajtón pedig az istennő szimbóluma, a páva látható. Belsejében nagyon hideg van. Egyetlen lakosa egy Hérát ábrázoló szobor. Ágyak nincsenek, hiszen lakói se voltak soha. Miután Héra a házasság istene, így ő nem tudja megszegni Zeusznak tett ígéretét, azaz neki nincs félisten gyermeke. Az épület csak egyfajta tiszteletbeli kabin, amit azért kellett építeni, hogy Héra ne érezze kevesebbnek magát.
Vezetője:

#3 Poszeidón Kabin: egy alacsony, ám igen hosszú épület, aminek minden ablaka a tengerre néz. Külső falát szürke kövek borítják, beleékelődve kagylókkal, korallokkal. Belül emeletes ágyak vannak, valamint egy gyönyörű szökőkút, melynek közepén egy hal köpködi a vizet.
Vezetője:

#4 Démétér Kabin: falai szinte alig látszanak, mert az arra felszökő paradicsom indák mindent eltakarnak. Pedig egykoron színe is látszott, ami a világos barna. Rózsák és vadvirágok nőnek az alzatánál. Az egész tetőt sűrű, zöld fű borítja be, ami sohasem szárad ki. Belülről is igen otthonosnak mondható – emeletes ágyak vannak elhelyezve, és rengeteg az egzotikus növény.
Vezetője:

#5 Árész Kabin: “mérges” vörösre festett ház, tetejét szögesdrót borítja, míg az ajtó felett egy nagy, kitömött vaddisznó fej található – avagy az istenség szimbóluma. Különféle csapdák is el vannak rejtve körülötte. Sokszor kemény rock zene hallatszik ki a rosszul szigetelő ablakokon keresztül.
Vezetője:

#6 Athéné Kabin: a szürke épület ajtaját egy nagy bagoly borítja, kívülről még a fehér függönyök látszódnak. Belső tere egy műhely és egy könyvtár keveréke, ahol az alvást szolgáló emeletes ágyak csak másodlagosak, mondván, az alvás nemigen számít. Könyvtára tele van ezer és ezer könyvvel és tekercsel, valamint több asztal és szék is található, ahol a félistenek tanulhatnak.  Még okos falitáblájuk is van.
Vezetője:

#7 Apollón Kabin: első ránézésre a legközönségesebb kabin, de mikor a nap rásüt, olyanná válik, mint a színarany. Annyira fénylik olyankor, hogy még ránézni is nehéz. Szokásos emeletes ágyak mellett számos könyvespolc is helyet kapott, rajtuk főleg orvostudománnyal és gyógyítással, vagy épp csillagászattal foglalkozó kötetekkel.
Vezetője:

#8 Artemisz Kabin: hasonló ikertestvére kabinjához, ám ez a Hold hatására kezd el ezüstösen csillogni. Belül festmények és különféle faragványok találhatóak vadon élő állatokról, legfőképpen szarvasokról, ami az istennő legfőbb jelképe. A szűz istennőnek nincsenek gyermekei, így legtöbbször üresen áll, kivéve, ha a Vadászai a táborban tartózkodnak.
Vezetője:

#9 Héphaisztosz Kabin: téglából készült, gyárszerű épületnek a bejárata olyan, akár egy régi kriptáé: kerek, kör alakú, zömök ajtó, amely fémből készült. Kinyitásakor ezernyi kis fogaskerék dolgozik meghatározott ütemben. Bent legtöbbször óriási nagy kupi és szemét van, a rendetlenség már általános jellemző. Fejlett felszereléseik vannak, hogy akár az ágyukból kipattanva is elkezdhessenek valamin dolgozni. Kívülről nem látszik, de van egy második emelete is, és egy pincéje. Ott egyfajta kisebb műhely működik, inkább csak ötletelésre használják. Kevesen tudják, de van egy saját alagútrendszerük is, ami a teljes tábort behálózza.
Vezetője:

#10 Aphrodité Kabin: avagy gúny nevén: a Barbie-ház. A falai egyszerű szürkék, ablakai pedig kék-fehérek, több díszesen kifaragott oszloppal rendelkezik. Ám ami legszembetűnőbb, hogy az ajtaja rikító rózsaszín, mint minden belső fal is. Az orbitális mennyiségű parfüm a sok látogatónak nem szokott tetszeni, amit a kabin lakosai nap, mint nap használnak.
Vezetője:

#11 Hermész Kabin: ez a legrégebbi, és sajnos talán a legviseltebb is mind közül. Ez nem meglepő, hiszen itt általában nem csak Hermész gyerekei alszanak, hanem mindenki, akit még az isteni szülője nem ismert el. Egyszóval: ez a helyi csöves szálló. Eredetileg barnára festették, de nagyon ráférne egy lánc felvarrás, mert itt-ott már a vakolat esik le. Noha ez az egész tábor legnagyobb kabinja, mégis mindig dugig tele van. Így pedig gyakran előfordul, hogy valaki nem tud ágyban aludni, csak a hálózsákjában a földön.
Vezetője:

#12 Dionüszosz Kabin: talán neki van a legkevesebb félvér gyermeke, így ez a legkisebb kabin is. Azonban igen könnyen felismerhető: az egész épületet már évtizedekkel ezelőtt benőtték a szőlőindák. Bent, akár csak kint, barna falak vannak, és igen kényelmes ágyak.
Vezetője:

#13 Hadész Kabin: rideg, sötét épület, amelyet obszidiánból építettek. A bejárat felett egy nagy koponya lóg, odabent pedig fáklyák adnak fényt, melyek zöld lánggal égnek.
Vezetője: Clover Wallace

Felhasználó profiljának megtekintése http://camphalfbloodfrpg.hungarianforum.com
Ugrás: