Alvilág





Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!


Zászlófoglaló
Kékek
9
Pirosak
19

(frissítve: 06.02. 12:16)


Félvérek
Isten
Zeusz
2
0
Hadész
1
1
Poszeidón
1
1
Athéné
1
2
Aphrodité
3
2
Arész
0
1
Apollón
1
0
Hermész
1
2
Démétér
1
0
Dionüszosz
0
1
Héphaisztosz
0
0
Egyéb
2
1
Mitikus lények
1
4
Összesen
11
15



Fontosabb hírek
Megnyitottunk: 2017.11.16
Jelenleg nincsen korlátozás az oldalon
Időpont: 2017 nyara


Társalgó
Discord



Itt tartózkodnak

Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Amanda Rodriguez, Amber Hill, Maya Downey






A legtöbb felhasználó (28 fő) Csüt. Nov. 16, 2017 7:54 pm-kor volt itt.



Utolsó bejegyzések
Írta  Damian Park
Today at 2:18 pm

Írta  Érosz
Yesterday at 6:06 pm

Írta  Erisz
Yesterday at 1:12 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 10:16 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 8:25 pm

Írta  Arthur Greenwald
Pént. Jún. 22, 2018 8:19 pm

Írta  Vendég
Pént. Jún. 22, 2018 12:05 am

Írta  Heather Blackmage
Szer. Jún. 20, 2018 3:19 pm

Írta  Heather Blackmage
Szer. Jún. 20, 2018 2:19 pm

Az oldal designját a Specto közremüködésével Overtherainboo (aka Medúza) készítette. A leírásokat, szövegeket Keaden Hancrow és Hadész munkája. Ami a fórumon és azon belül található önálló szellemi értéket képvisel ezért kérjük ne lopd el. Ha mégis megtetszene valami és képtelen vagy nélküle élni vedd fel a kapcsolatot az Adminokkal.

Alvilág

Zeusz
Félvér
avatar
Zeusz Félvér
Témanyitás₰ Tárgy: Alvilág    ₰ Kedd Nov. 21, 2017 4:18 pm

Hadész birodalma




Az Alvilág már jóval az istenek előtt létezett.  Még mielőtt még Hadész megszerezte volna, Erebosznak hívták és jóval zavarosabb állapotok uralkodtak benne.

Már akkor is öt különböző folyó torkollott bele. Kókütosz, a jajgatás folyója, ami még mondhatni a legszelídebb a többihez képest. Ha valaki közel megy sötétkék vízéhez, rögtön meghallja a benne úszó lelkek sikoltozását. Elég közel lenni hozzá, és máris depresszióssá válsz tőle.
A második folyó a Flegetón, a tűz folyója, amelybe ha belemész, akkor úgy éget, mint a savban érlelt radioaktív chili. De a folyó még a halandókat sem öli meg, csak örök kínszenvedést okoz. Állítólag ha igazán megbánod a bűneidet, a folyó elenged.
A hármas számú folyó az Akherón, ami a halandók világában ered, és ez a fájdalom folyója. Ha bárki hozzáér, vagy netán a közelébe merészkedik, rögtön fizikai fájdalmat érez. Egy idő után ez kétfelé ágazik: Sztüx és a Kókütosz.
A következő a Léthé, a feledés folyója. Ez egy igen ártatlan (-nak tűnő) tejfehér folyócska, pedig valójában egyetlen cseppje elég hozzá, hogy törölje a rövidtávú memóriádat. El tudjátok képzelni, hogy mi lenne, ha megfürdenétek benne… Ám rengeteg lélek látogatja meg, hogy elfelejtse a halandók világban átélt borzalmakat.
Ötödik folyó a Sztüx, a gyűlölet folyója, amely az Alvilág legsötétebb részein halad át. Vizesárokként fogja közzé a teljes Ereboszt, és bűzös köd lebeg körülötte – kénsav + szennyvíz + gyűlölet = Sztüx.
Az Alvilág legsötétebb, legmélyebb szegletét Tartarosznak hívják.

Sokan élnek lent, mint például Hüpnosz, aki az alvás istene.  A barlangja a Léthé mentén helyezkedik el. Igaz, belülről nem lehet tudni, hogy hogyan is néz ki, hisz ha van is olyan bolond, aki oda beteszi a lábát, rögtön elalszik, és soha többé nem keveredik ki. Vagy ott van például Nüx, a sötétség, aki gyermekeivel a Tartaroszban lévő palotájában él.

Sokáig óriási gond volt a folyókkal, így szükség volt egy révészre, aki szállítaná az új holtakat. Ennek a szerencsés révésznek pedig Kharón a neve. Persze Kharón ezért pénzt kért, de majdnem, hogy mindent elfogadott: aranyat, ezüstöt és hitelkártyát többek között. Az összegre nem volt semmilyen szabály, így annyit kérhetett el, amennyit akart.  Ha nem volt pénzed, akkor örökre a Sztüx másik partján ragadtál. És ha véletlen sikerült átkerülnöd, akkor sem volt jobb a helyzet: Ereboszban teljes infrastrukturális káosz uralkodott. A lelkeket csoportokba sorolták az alapján, hogy milyen életet éltek. A söpredék a Tartaroszban kapta meg igen speciális kínzás sorozatát, a jók pedig az Elíziumba kerültek (Disneyland + Vegas). Az ottaniak ha megunják a halotti létet, akkor csak inniuk kell a Léthé folyóból, és már újjá is születnek. Sőt, aki egymás után három erényes életet is él egyhuzamban, akkor a Boldogak szigetére kerül, ami maga a Paradicsom.
Akik nem is voltak rosszak, és nem is jók (legtöbb halott ilyen), azok az Aszfodéloszba kerültek. Ez a hely nem kifejezetten szörnyű, de kegyetlenül unalmas. Persze a rendszer nem igazán működött, hiszen nem ellenőrizte senki, így mondhatni a lelkek maguk döntötték el, hogy hová fognak menni, és miután nem ismerték az Alvilágot,  nagyon sokszor eltévedtek.

Az igazán nagy gond ott volt, hogy az emberek már a halálok előtt ki tudták deríteni, hogy hová fognak kerülni. Az alanyokat egy három tagból álló testület kérdezte ki és szabta meg, hogy az Alvilág melyik szegletébe fog kerülni. Persze az emberek össze-vissza hazudoztak, lefizették a bírákat és hamis tanúkat szereztek. Látszott, hogy Hadésznek rengeteg gondja lesz itt.
Zeusz engedélyére a bírákat leváltotta már halott lelkekre (azokat már nem lehet megvesztegetni). Igaz, a Villámdobó azt is megszabta, hogy az ítélkezők csak az ő fiai közül kerülhetnek ki. Így három néhai királyból állt össze az új testület: Minósz, Aiakosz és Rhadamanthüsz. A végrehajtóknak pedig a bosszú három szellemét, az Erinnüszokat tette meg.
A következő lépcsőfok az elveszett lelkek irányítása volt, amire Hermészt győzte meg. Így ha egy halott véletlen nem tudja, hogyan jut el Ereboszba, Hermész rögtön megjelenik, és már vezeti is.  Majd mikor elér a Sztüxhöz, Kharónnak már egységes pénzösszeget kell befizetni.
Utolsó nagy újítása az volt, hogy szerzett egy házőrző kutyát, azaz Kerberoszt, aki egy háromfejű mammut és rottweiler keverék.
Így már az egész rendszer sokkal jobban működik, és mindenki oda kerül, amit megérdemel.

Jelenleg ha nem vagy halott, akkor négyféleképpen tudsz lejutni (igaz egyiket sem ajánljuk kipróbálni):
1.Orpheusz Kapuja a Central Park déli részén. Ha egy bizonyos nagy szikla közelében egy szatír elkezd játszani egy mágikus dalt, akkor a sziklába egy alagút fog megjelenni, ami egyenesen a Hadész birodalmába vezet
2. A Halál Kapuja, ezt Thanatosz, a halál istensége védelmezi. Úgy néz ki, mint egy görög motívumokkal díszített lift, aminek valójában nincsen meghatározható helyzete, mert mindig ott van, amerre a Halál jár.
3. Hollywoodi felirat mögötti átjáró, amit úgy tudsz megnyitni, ha a szikrára írt ógörög szöveget felolvasod. Ugyancsak, mint a Central Parkban, itt is egy alagút jelenik meg
4. HÉ Hangstudió – azaz Halál Érkezik – liftje. A legtöbb halott itt megy le az Alvilágba. Ha belépsz az épületbe, óriási tömeg tárul eléd. Kharón egy pódium mögött próbálja rögzíteni a halottak adatait és elvenni tőlük a neki járó pénzt. Itt az egyik legnehezebb lejutni, hiszen el kell hitetned, hogy te is halott vagy. Az óidőkben   az Avernus-barlang látta el ezt  feladatot.
5. A louisianai mocsárrengeteg  alatt egy átjáró van, amit egy hüdra védelmez. Eredetileg az átjáró Lerné mocsarában található meg, ám Héraklész végzett az azt védelmező lernéi Hüdrával.

Az Alvilág központja Hadész palotája, ahol a feleségével, Perszephonéval él. Nagyon hasonló stílusú, mint az Olümposzi paloták, ám itt minden fekete és bronz.

U.I: ha élsz, és véletlen vagy olyan nagy bolond, hogy lemész az Ereboszba, akkor SOHA ne igyál, egyél SEMMIBŐL sem. Ha még is megteszed, akkor örökre ott ragadsz.
U.U.I: a láma lent minden körülmények között tabu téma. Hogy miért, azt inkább nem akarod megtudni, de ne is gondolj azokra a négy lábú szőrgumókra míg Hadésznál vagy.

Felhasználó profiljának megtekintése http://camphalfbloodfrpg.hungarianforum.com
 Similar topics
-
» alvilági szórakozóhely
» Alvilág
Ugrás: